adde hela dagen ! :D <3

har varit hemma hos adde hela dagen , och kul hade vi !
haha de började med att jag kom , och månzon skällde inte på mig utan kom och gosade :O:D
haha , addes pappa och dom fattade ingen , för han skäller JÄMT på alla människor , men inte mig
jag tror jag är lite speciell , haha ;)   sen har vi haft myys och kollat på film , och min favvorit , FULL FRYS ! :D
hihihi , vi kollade även på Wall'e , men jag somnade då xD sen när jag vaknade så skulle vi äta .
Efter de kollade vi på nån annan film som jag inte minns vad den heter såklart , men jag var vakne ! ;)
sen åkte jag hem vid 9 tiden , underbar dag med vännen ! :) <3333



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0