caroline eva pettersson<3jenny birgitta tuvesson

gumman finns inte ord för hur mycket du betyder för mig . du har hjälpt med mig så himla mycket
här i livet och jag vet inte hur jag ska tacka dig . vi har känt varamdra i 3 år ungefär , och dom åran har betytt mycket .
Vi har upplevt så himla mycket tillsammans . vi har gjort de mesta tillsammans , från dumma saker
till dom mest galna sakerna . på sista tiden har vi tappat kontakten lite och inte pratat och träffats fullt så mycket ,
och jag erkänner att jag har verkligen saknat dig & din familj . Vi måste ta igen tiden och få flera otroliga minnen .
Din familj betyder mycket för mig , jag kan komma hem till er när jag mår dåligt och ni tar alltid väl hand om mig .
Jag älskar er verkligen . Ni är underbara .




Kommentarer
Postat av: caroline <3

Du är värdefull älskling

2008-08-24 @ 18:23:39
URL: http://blogggg.blogg.com
Postat av: jennytuvesson

du är , jag älskar dig <3

2008-08-24 @ 18:25:35

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0