UPGFlorist1 <3

Ännu en dag med blommorna , vi är marias vackra blommor ^^
Idag har vi tagit reda på alla blommor och tagit hand om dom på skolan .
Trevligt var de , vi fick även våra förkläden idag , mycket fina ! :)
Haha , klockrenast var idag när alla vi florister stod utanför och höll på med blommorna
och så kom de några äldre killar och gick förbi och sa till maria; vilka fina !!
Sen efter när dom gått så tog de ungefär 1 min sen sa maria; vänta , var de oss eller blommorna dom snacka om ?
haha , fasiken va kul de var ^^  maria är klart den bästa läraren man kan ha ,
sedan när vi åkte ner till fyrislund praktiska så röjde vi lite i bilen , haha :D
Vi har även fått 3 nya böcker idag , en om utomhusväxter , bladväxter & blommande växter
dom har vi suttit och jobbat med lite idag , och tror ni de var lugnt eller ?
haha nej nej , stup i kvarten var min kära joakim helin in och livade :P och snodde min varma choklad ! xD
haf och ellentin satt och pimplade varm choklad hela eftermiddagen ;)
Längtar verklugen tills imorgon . vi har karaktär hela dagen då och ska få börja binda buketter
Spiralbuketter . Får se hur de går då , kommer nog ta lite bilder :)
På onsdag är de skolfotografering , hjälp , vad ska man ha på sig !?!?

Mår relativt dåligt också , halsen har pajat totalt och jag är hur trött som hellst !
Ska lägga mig och kolla på film och dricka te hela kvällen :)

Ciao <3



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0