19 december

dagarna bara rinner förbi , och de är så mycket man hinner med , mycket att tänka på också .
har väntat på älskling hela dagen och kvällen , sitter fortfarande och väntar på honom , börjar bli orolig när han inte ens hör av sig ;'/ men men , han kommer la när han kommer . älskar verkligen honom hur mycket som hellst . han är allt för mig . han är en sån kille man verkligen önskar sig , den bästa pojkvännen och bästa vän . han har de lilla extra .



lillebror har haft massa kompisar här ikväll , vet inte hur många dom var 6-7 ?
mamma och pappa var på teater de var därför , och syster rymde till knivsta till en kompis , så jag låste in mig på hennes rum hela kvällen och kollade på tv;n och hade mys :) var en bra film på tv:n faktist , den hette ; En förtrollad romans
den var faktist ganska bra , tyckte jag iallafall , den får 3 snöflingor ;D  ***

imorse gick jag upp vid halv 9 , skönt att få sova ut lite faktist . mamma och jag åkte och hämtade lillebror efter hans avslutning vid halv 10 , sen åkte vi in till den stora staden . först åkte vi till nelins , sen gränby , och där var de time att köpa den sista julklappen till älskling :) vi köpte även massa annat skoj också , och jag fick en jätte fin tröja av mamma , tack <33  efter de åkte vi och åt på max vid boländerna , och precis när vi hade fått våran mat så blev de strömavbrott längs hela bolandsgatan , så snacka om att vi hade tur !  O.o
efter de åkte vi till blomcenter sedan bar de av mot willys för att handla lite små saker , efter de åkte vi in mot city till kusin johannas salong för lillebror skulle klippa sig . hon hade fått större i salongen och de blev jätte fint :) jag beställde även tid för att göra slingor , de blev nu på tisdag :)  efter de åkte vi hemmåt , sköönt! man blir ganska trött av att hålla igång hela tiden .. 
jag har faktist varit jätte jätte trött på sistonde , undra varför ? tror de kan vara för att jag anstränger mig ganska mycket med skolan och allt . men kul är de , för jag trivs verkligen i skolan ! :)

den otroligt fina tröjan mamma gav mig idag ! :)<3



pratade faktist med en gammal vän idag , vi hade ne liten pratstund och de var skönt att prata lite . inte många man pratar med längre från björklinge trakten . men den tösen jag pratade med idag lever sitt eget liv och kör sitt eget race , och de diggar jag verkligen med henne !

saknar redan min ellentin och tjejerna från skolan ;(  vi tjejer ska åka hem till Linda i Karlholm någondag betsämde vi för att festa :) de ser jag verkligen fram emot ! för vi tjejer är rena rama party ligan !
avslutningen blev jättelyckad , + att de var invigning för nya delen vid fyrislund också :) bilder från de hittar ni på min bilddagbok ; tuvan .


jag och sötaste ellentin i skolan på julavslutningen :) <33


dagens låt : Kate Voegele - hallelujah
dagens saknad : min robin <3
dagens längtan : sommaren och thailand ?
dagens person : mamma <3
dagens kläder : jeans linne och adidas tröja / mjukisbyxor och t-shirt
dagens humör : glad / kär / lycklig :)

orkar inte skriva så mycket mer just nu , kanske slänger in ett inlägg lite senare , eller när som hellst
kom ihåg : lev de livet du har nu och ta dagen med ett lénde , för gårdagen kan inte ändras och du vill inte missa allt
pusspuss <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0