3 december

hej och ja jag vet att jag inte skrivit i blogg på länge , men sittar aldrig vid datorn längre jue! har faktist ett liv :)  hihi , har min underbara robin , alla udnerbara vänner och min underbara och söta familj ! och jajajajjajajaj snart är de jul ! :D de börjar ju närma sig ffs . men jag har inte en aning om vad jag ska önska mig i julklapp >_<  men blir glad vad jag än får , behöver inte ens ha nå julklappar :) spelar faktist ingen roll för mig . men jag vill ha snö nu nu nu ! :( vill ha jätte mycket snö , vill kunna vakna på morgonen och titta ut genom fönstert och se hur marken är alldeles vit , och snön ligger tungt på träden , och se hur de snöar i luften ! :)

SÅ SNÄLLA TOMTEN , MIN ÖNSKAN ÄR SNÖ !


robin , du är underbar . saknar dig även fast vi sågs senast idag :(
kommer inte få träffa dig förns på fredag ju , då kommer du hit efter jobbet
och ska sova här hela helgen :D myyys <33





vet inte vad jag mer ska skriva . skolan funkar som vanligt hur rba som hellst. saknar inte tillbaka till björklinge ett jävla dugg ! saknar inte björklinge över huvud taget !! usch !!

ska kolla på mupparnas julsaga nu och sova , och såklart prata med sötnosen :)
nattinatt & puss puss <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0