20 november

jag ahr märkt att jag har blivit jätte dålig på att skriva i bloggen . sitter typ inte alls vid datorn längre , har inte ork till de , enda gångerna jag sätter mig vid datorn är av en enda orsak men den tänker jag inte ta upp här :)  åkte hem idag från skolan redan efter första lektionen . kände redan när jag klev upp imorse att jag verkligen inte ville upp , villa bara ligga kvar i sängen hela dagen och abselut inte gå upp , hade så himla ont i magen . men tvingade mig upp iallafall , för allt är ju värt ett försök.. höll nästan på at halka idag också , klantiga jag som vanligt(?)  pratade med lina emma och alexandra medans vi väntade på 84:an , sen satt jag och linda och pratade på bussen och de var rätt så intressant och skönt . Sen när man kommer till skolan så har vi engelska , och ja vad ska jag göra lixom ? sitter bara och matar igenom den "jätte svåra" engelska boken i väntan på att resten av dom andra nationella ska komma . känns underbart skönt att jag snart är klar med Engelska A kursen , RIKTIGT skönt . Kan börja med Engelska B direkt sen . men måste verkligen jobba igen matten , usch , Hata matte !! jag fattar ju abselut ingenting .. och så all den där jävla huvudräkningen som vi florister måste vara bäst på , orkar verkligen inte ! men men , de är la bara att bita ihop och jobba på . Sen iallafall åkte jag 18 ner på stan och fick vänta till 11.00 bussen (842) hem .. men jag led inte av de . Sen blev de en skönt promenad hem . tog lite bilder på vägen också . men hjälp vad halt de är ute! de är isit överallt ju . jag vill inte ha sånt här värder . de ska vara mycket mycket mycket snö!
och jag har kommit på att de är ; 33 dagar , 11 timmar och 5 min kvar till julafton !
de ni , den närmar sig med små hoppande steg . kanske dags att börja köpa julklappar ? Har inte direkt funderat på vad jag ska köpa än , vet inte vad dom önskar sig (a) men hjälp , vad önskar jag mig !? ;o jag har inte en aning om vad jag vill ha i julklapp !  men va fasiken , kommer nog på något . annars så vet jag inte .

sitter och sjunger massa , har så tråkigt så ja vad ska man göra lixom ?
ska snart ta på mig myys kläder och göra lite te och kolla på film tror jag :)
fryser hela tiden ju! kom och värm mig ? (a)
en utlands resa skulle inte sitta helt fel asså !

är också grymt trött på folk som inte kan lyssna . jag vill ju lixom inte ha med dig att göra . varför kan du inte bara acceptera de och låta mig leva mit liv ? jag mår bra nu , jag mår mycket bättre helt utan dig . varför kan du inte låta mig må bra och vara lycklig ? du måste förstå att de som var en gång de var du , och nu är nu . och jag vill inte att de ska bli som förr eller något . jag vill leva mitt liv . jag vill älska , skratta , le , sjunga , vara glad ! och allt de kan jag utan dig . för du får mig bara att må dåligt hela tiden . snälla , förstå...

lite bilder från idag ;




orkar inte skriva så mycket mer just nu , men de blev nog en del iaf :)
nås på mobilen om de är något .
pusspuss på ljumsken <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0