5 november

trött som vanligt . inte bara från skolan , utan att folk verkligen LEVER på att klaga på andra :S
och här i världen kan man inte säga vad man tycker tänker och känner för då får man skit för de . så passa er med vad ni säger . för här i världen blir vänner/bästa vänner skit sura för att man yttrar sig om någe som är fel enligt dom!
har haft bara kärnämnen idag i skolan , tråååk! vill ha floristik ! :( men får la vänta tills nästa vecka .. men som de verkar ska vi bara ha teori då ? usch ! :(  tror jag ska köpa blommor och fixa med här hemma , :)
haha och idag har man verkligen blivit iaktagen i skolan av en speciell person , ;) haha . fan vad jag skrattade när du började messa mig när vi satt 5m ifrån varandra , undra vem de är som är fegis va ? ;D haha
sitter och lyssnar på antes låt om och om igen , älskar den ! :)

kommer stänga av mobilen ikväll också , så nej jag kommer inte vara kotanktbar idag heller
SKÖNT ! för man får ju bara skit när man är kontaktbar , kul kul kul va ? :)

aja , ska duscha snart .
skicka sms så kan ni ju hoppas på att jag kommer se de .

pusspuss från mig

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0