6 november

jag vill att snön ska komma NU ! saknar den fett mycket , den är myys . om jag nu ska prata om dagen så har den varit helt okej faktist , de kändes som att hela dagen bara svischade förbi :O den gick hur snabbt som hellst . och imorgon har vi i snabba engelska gruppen prov på kapitel 3 , och jag har varit duktigt och pluggat , så de kommer nog gå finemang . Haha och roligaste idag var när jag höll på att halka , usch säger jag bara xD fyfan vad rädd jag blev , gick typ och darrade sen efter ett bra tag ;o usch usch usch ! Ska förresten jobba i skolan på öppet hus typ ,fett kul :) ska stå och jobba med blommor när alla små 9:or som inte vet vad dom ska gå och vill titta kommer och hälsar på ^^ hehe , de blir nog kul .
Imorgon har jag bestämmt mig för att jag ska sola solarium igen , :D fett skönt assow !!
Sen kanske de blir en hemma kväll ? eller åka till gårn , men de är bara för en sak isåfall :) hihi <33
På söndag är de farsdag och jag ska köpa blommor på lördag för att göra en jätte stor och fin bukett till min kära lilla far , :)
Och fuck vad arg jag är !! för min gummi grej till hörluren har ramlat av :@ hata hata hata !!! tänker fan inte sätta fast svarta på de vita , så får helt enkelt köpa ett nytt !
har legat och sovit och pluggat sen jag kom hem från skolan typ , och de har varit mega skönt ! Ska gå och lägga mig nu igen snart faktist . mycket skönare att sova än att vara vaken .
och jag går och längtar super mycket tills på lrödag då jag ska hem till baby och sova !! :D:D <3333
massa pussar och kramar till dig <33


och juste , de nyaste ; Jag är en bonde jävle och robin är världens stads fjolla ;D haha
och jag och ida är tillsammans , :) <33


PUSSPUSS på er alla , typ x)
finns kanske på mobilen om jag inte stänger av den

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0