fredag 21 november

kul kväll verkligen ...   tack så himla mycket , de har ju varkligen varit kul !
trodde annat men nej ,, tydligen inte , hoppas ni hade kul iallafall få !!!!!!
suck suck suck*

köpte ny jacka idag efter skolan , varm och skön dunjacka !
imorgon blir de till att köpa vinterskor , yes ! slipper frysa om fötterna sen då

jag förstår mig verkligen inte på folk , de finns verkligen folk till exakt ALLT ! kan inte folk tänka eller vad är problemet ?
idioter säger jag bara !!

och kvällens låt har varit GLORIOUS , älska <33

BARA FÖR ATT DE ÄR 32 TIMMAR OCH 31 MIN KVAR TILL JULAFTON GOTT FOLK !!!

orkar inte skriva mer nu , skriver imorn eller någe istället ...
puss puss på er <3

Kommentarer
Postat av: sofieblom

32 timmar är det väl ändå inte ?

2008-11-24 @ 23:28:20
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0