något att fundera på .

ibland är faktist de bästa att bara strunta i saker och vända ryggen till . även om de inte alltid kan vara den bästa lösningen på allt så ska man göra de ibland . lyssna , inte bry sig och bara vända ryggen till .

 

de är med er som jag har nu jag mår som bäst , och dom som verkligen finns där för mig är de bästa . är glad faktist att mitt liv är som de är nu . hade aldrig mått såhär bra igen utan mina vänner .

 

I wanna wake up where you are

 

vist de är klart att man kanske saknar vissa saker som man hade förr ibland . men faktist så gör jag inte de hela tiden . inte ofta alls . Saker som händer med tiden och dom som stannar de visar bara vilka som verkligen bryr sig . de har varit mycket ord med tiden som gått , som t:ex : vi till slutet . jag älskar dig . du är de bästa som finns . ska aldrig svika eller lämna dig . du är min bästa vän m.m .   men nu i slutet visar de faktist bara vilka som menade allt de dom sa , vist de kanske händer saker och man glider ifrån varandra . Men för mig har allt visat vilka som bryr sig . vissa tar ju inte ens åt sig av någonting av vad man säger när man vill berätta hur man känner . Folk lyssnar utan att höra , dom tittar utan att se .

 

jag är den jag är , jag ska igentligen inte behöva ändra mig för att folk inte gillar mig . gillar ni inte mig så fine , låt mig vara och gå din väg . Jag är stolt över den jag är och den jag blivit . De borde jag vara! jag har gått igenom mycket genom åren , både bra och mycket dåliga saker . Men man måste faktist rycka upp sig ibland , man kan inte sitta och bara se ut . Jag är Jenny Birgitta Tuvesson , hon som gör så gott hon kan ! Har aldrig tvingat någon att stanna , gå eran väg om det är de ni vill . men ni går miste om något underbart .


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0