orkar inte

inget är fan bra nu ., tack så jävla mycket för att du förstör mitt liv , du bara går omkring och sprider ryckten och myttar . de är sånna männiksor som dig som jag verkligen hatar !! din glädje är att se mig må dåligt . ta reda på ditt eget sugiga liv istället för att förstöra mitt . för jag vill fan må bra nu . men de gär jag inte så länge du är i närheten . låt mig bara vara !!! ;( ;(

tack för att jag kunde prata med dig och berätta allt . de kändes bra <33




jag orkar inte, vänner va !?
känns fan inte så ! och jag pallar inte !
de är inte bara du som kan må dåligt .
men du beter dig inte som min vän så som jag känner!
jag orkar inte ha de såhär !! vill inte mer !!!
tack så himla mycket !!!



trött på den här skiten nu . hata björklinge !



du bad mig välja , och jag valde dig .
sen går du bakom ryggen på mig och gör samma sak .
och nu bad jag dig välja , och jag vet inte men du verkar ljuga
min bästa vän ... jag vet inte vem du är längre

Kommentarer
Postat av: Arthursson

Stackarn :( Finns här om du vill prata :) <3

2008-11-06 @ 17:09:57
URL: http://arthursson.blogg.se/
Postat av: jennytuvesson

tack baby <33

2008-11-06 @ 18:38:02

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0