26 oktober

gårdags kvällen tillbringades med Tegan Calle Fille och Adde . Började med att tegan kom och hämtade mig , sen åkte vi och hämtade adde och emelie , och då skjutsade vi emelie till erik . efter de drog vi hem till tegan och hämtade upp dom andra små töntarna :) hehe , hockey tönten och data nörden ^^ . Efter de var de bara att åka ut och liva , hehe en VÄLDIGT trevlig kväll må jag säga ! :) aah förrutom vissa saker då men de har inte med dom här personerna att göra .......
Vi åkte även hem till joel och hälsade på allt folk , de var skoj ! :D hehe , och sen snodde jag tegans bil nyckel och vi alla utom tegan sprang ut i bilen och satte oss och låste och fille tänkte köra ivåg , men jag hindrade honom :P även sen när vi var uppe i affärn och tegan gick ur bilen för att fixa basen i bagageluckan så sprang fille och satte sig i framsätet och så körde vi iväg med tegan där bak ;D hahah fyfan va kul de var !

fille; ska vi sladda lite ?! :O
jag; nej ! han kanske ramlar av !!
fille; har han ramlat av ?
jag; nej ?
fille; fan då , då får vi köra fortare

haha , fan va kul vi hade . men som tur var så ramlade han inte av ^^   sen la fille sig i bagageluckan , och vi drog in till max ;D haha , de blev en riktig åktur dedär ! först till raggar max , men där tyckte vi att de var så himla mycket folk , så då åkte vi ut till de nya max , men de hade stängt , så då åkte vi till max som ligger vid ikea men de var såklart också stängt . haha så vi åkte tillbaka till raggar max , och då var de typ inge folk alls där ! xD    efter max skjutsade vi hem calle . tycker synd om dig efter de som har hänt ;/ <3    sedan åkte vi tillbaka till björklinge , och ja .. de vi gjorde där kan vi hålla för oss själva ;D  hehe , sen hittade vi på Conny som stog stilla emd epan mitt i affärs backen , och tyvärr hade den pajat . så han fick hoppa in i bilen med oss . sen skjutsade vi hem adde , sen fille + att vi hämtade en bogseringslina hos tegan så vi kunde hjälpa conny hem :)
haha , jag tyckte de var skit läskigt att bogsera ! ;o  bilen typ drog åt sidan och ryckte skit mycket , hehe . + att vi inte hade nå lysen i bak så vi såg inte conny :P  men såkllart så dunkade jag på musik och hade skit kul i bilen ;D . sen när vi kom hem till conny så började det regna >_< , usch för de ! så medans tegan och conny stog ute och pratade i regnet satt jag i bilen och dunkade musik och tröck och lekte  med allt man kunde i bilen xD hahahhahahaha fan vad kul de var ! xD tegan trodde nästan jag skulle ha slut på hans spolarvätska . vilket jag inte hade (a) .

men i stora drag var kvällen bra faktist !

Puss puss från eran jenny <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0