:'( <´3

jag orkar faktist inte mer . har aldrig mått såhär dåligt i hela mitt liv , förstår du inte jag jag saknar dig , älskar dig och behöver dig ? :'(  allt vi hade var ju så underbart . första kyssen är oförglömmlig , minns hela den dagen vi blev tillsammans så himla väl .. allt vi gjorde tillsammans , alla minnen , allt lever kvar innom mig ! :'( :'(
du lämnade mig för tidigt älskling , ville att du ALDRIG skulle lämna mig . du är den som betyder mest för mig ..
du avr den som fick mig att klara de omöjliga , den som fick mig att orka med livet , den som fick mig att vilja gå till skolan och klara den ! det är tack vare dig jag kom in på den här linjen . de är tack vare dig jag finns idag , jag älskar dig . :'(
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara dig , hur förklarar man en ängel lixom ?
jag vet att jag är världens stärsta idiot , jag vet att jag har bettet mig jätte illa , allt är mitt fel
men du ska veta att jag älskar dig lika mycket nu som då . :'( :'( :'( <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jonas

finns här om du vill prata =) <3333

2008-10-04 @ 00:21:17
Postat av: philip :(

......

2008-10-09 @ 18:31:06
Postat av: jennytuvesson

vad philip !? vad vill du ??????

2008-10-09 @ 23:33:06
Postat av: jennytuvesson

tack jonas <3

2008-10-09 @ 23:33:19

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0