6 oktober

har kännt mig lite konstig hela dagen idag , vet inte vad de är .
Är glad att jag har jennifer som alltid finns där för mig , blir glad av bara tanken på dig gumman .
Sen idag i skolan har de varit ganska lugnt , vi gjorde de ungefärliga vanliga ;

Vattnade/tog hand om blommorna på skolan
Teori om Botanik
raster
skrattade
hade hur kul som hellst
gjorde blomster arangemang
städade klassrummet


Jobbade med nivåer idag igen på arangemangen , är hur kul som helst tycker jag .
känns som att jag aldrig tröttnar på att hålla på med blommorna , hur kul som hellst .
här är resultatet av mitt verk idag ;



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pratade mycket med bror idag i skolan , älskar dig bror , du betyder mycket
vi har varit vänner i nästan 3 år nu :)
har även lovat att följa med honom till stockholm någon dag och shoppa
eller , han ska shoppa och jag ska vara smakråd ^^

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

känner mig som sagt så himla konstig .
helt tomm lixom . allt känns så ensamt på någe vist .
känns som att jag har ett svart hål innom mig , de är något som saknas lixom .,,
vet inte hur jag ska kunna ändra på de .
är så känslig och deppig . man blir faktist ganska sårad av vissa saker man får höra
får folk aldrig nog av att bara snacka massa skit ??
ni kan ju försöka tänka lite .. tänk om de var DIG som alla skulle hålla på mot och snacka om
tänk om de var DIG alla skulle sprida rykten om och att alla skulla skratta bakom din rygg ..
försök visa lite medkänsla . man orkar faktist inte allt..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Färgade håret nyss , :) de är kanske inte så stor skillnad , men lite iaf :)
de är lite mer mörk brunare nu , har fått bort lite av de röda .



blev ganska nöjd :)

men nu återstår bara ; VAD SKA JAG GÖRA MED FRISYREN ??
de känns så trist att ha samma hela tiden typ
hehe och jag som är så otålig känner att de måste hända något NU på engång !
Så , lite tips ?



Kommentarer
Postat av: Micke

OTROLIGT Snygg ;) Jag tycker att håret är snyggt som det är, but that's just me. <3<3

2008-10-06 @ 22:31:03
Postat av: jennytuvesson

de är du som är snygg baby:) <3

hihi okej , får la se vad som händer ^^ <333

2008-10-07 @ 17:21:53

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0