gårdagen !

haha fyfan va kul jag hade igår kväll. Tegan kom och hämtade mig vid gårn och vi åkte och crousa i hans nya bil , och jag bara typ satt först och glodde på högtalarna , haha , hoppas du fixar dom tills ikväll gubben ;)  sen åkte vi och hämtade calle och fille vid lillskolan , och fy helvete vad kul vi hade ! vilket jävla röj , ingen kan slå oss ;D hahahhaha .
Vi satt och sjöng och pratade och hade mega kul !  Och jag har blivit filles maneger , haha , och låten som blev påhittad igår , ja vad ska man säga . nya sommarplågan 2009 kanske ? xD haha
vid 1 tiden drog vi in till stan och hem till calle , där satt jag och kollade i den nya skolkatalogen för alla gymnasieskolor ;D
haha en del undrar man ju faktist lite på (a)
efter de drog vi in till max , som kanske ligger 100m från calle ? där tog vi såklart drive in , haha och ja , fille fick beställa för att tegans ruta helt plötsligt inte funka att ha ner . Hela tiden satt fille och sa ; hallå ?    haha för de var ingen som sa något på kanske 2 min.  men till sist var de någon som sa något , och de tjöt och lär förjävligt i högtalaren . haha och fan va jag skratta när han skulle beställa .

dom på max; hej vad vill ni beställa ?
fille; asså shit , ni borde verkligen fixa högtalarna !

när vi sedan körde fram till luckan så skulle fille flörta lite tror jag med bruden där , när hon vänmde sig om och gick så typ säger han GANSKA högt "shit! dedär var inget hästarsle de !!"
haha , fan va kul vi hade . tyvärr fick tegan slänga i sig maten , ber om ursäkt för de . . för de blev lite problem , men vi hann tillbaka till gårn i tid . Fille och calle trivdes inne på gårn , dom diggade skateboard rampen ;)  men sen efter ett par kullebyttor och vurpor i rampen så såg fille hur hans skor blivit , då ville han inte åka mer xD
när vi sen satt i bilen vid kanske 2 tiden så började calle och fille med en HEEEEEEET diskution om , ja , jag orkade inte lyssna , något om sverige demokraterna iaf . och skoja itne att jag höll på att dö !! fan va dom babblade och skrek . jag och tegan satt och lallade i fram och försökte undvika dom , men de gick fan inte . till slut blev vi så trötta så vi skjutsade hem dom till fille xD hahah . och jag är inte säker men tror dom fortsatte diskutionen efter de ? xD ojojoj ...
Sen skulle tehgan skjutsa hem mig men vi skulle tanka först . när vi kommer till mcken ska vi försöka få upp bensinlocket , tror ni de går eller ? nej såklart inte . haha och vi fattar inte hur man ska göra xD vi stod där i säkert 10 min ? haha fna va kul de var . de söutade med att vi tröttnade och han skjutsade hem mig . då kom jag på att man kanske kan läsa i bilens manual xD och såklart hittar jag hur man gör , så vi försökte hemma hos mig och då minsann gick de upp ! ;D hahaha .

kvällen var hur rolig som hellst . tack !

puss puss på stjärten :-*

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0