jag älskar dig

hur svårt ska de behöva vara ?
de är dig jag saknar
de är dig jag behöver
de är dig jag vill ha
de är dig jag vill leva med
de är dig jag älskar




tack jennifer lindh
du betyder så himla mycket för mig . vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig vid min sida
jag älskar verkligen de och tvekar inte att skrika ut de . Du finns alltid där för mig och lyssnar och förstår .
Du är verkligen bäst tuffsan , du är de bästa jag har . VI måste träffas mer , vi ses alldeles för sällan .
Du vet att jag alltid bara vill ditt bästa och försöka hjälpa dig , förlåt om jag är en idiot ibland
men du ska veta att varje steg du tar så finns jag vid din sida .
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0