torsdag , 16 oktober

dagen har varit sådär . började med att jag missade bussen , så fick in till bälinge i spöregn , KUL ! (Y)   sen när jag väl kommer in till bälinge missar jag bussen och får sitta och vänta på nästa . efter de när jag kommit in i stan missade jag precis 18 , så fick åter igen vänta på nästa buss . Kommer till skolan och har då missat första svenska lektionen så kommer direkt till lunchen . var inte srskilt hungrig ... efter lunch var de sen svenska och religon . dom lektionerna gick la helt okej , men är TRÖTTT på att läsa nu . efter religonen var de engelska . vi hade dock vikarie eftersom engelska läraren tydligen fått sparken ? x) ja . så kan de gå .. de var igentligen bara snabba enegslak gruppen som skulle ha prov , men eftersom jag redan är på kapitel 4 och alla andra på 2 , så är de troligen att jag också får byta upp , och därför fick jag göra provet om jag ville . Tycker jag avr jätte duktig , gjorde provet och skrev på typ allt , UTAN ATT HA PLUGGAT !! en stor guldstjärna till mig .   Sen när jag slutat kom mamma och hämtade mig och jag hjälpte henne att handla . träffade syster när hon jobbade , som vanligt :)   sitter hemma nu och är jätte trött , är typ jämt trött nu får tiden efter skolan , helt slut lixom -.-
imorgon är de fredag och älskling kommer hit och sover kvar :) har längtat hela veckan , saknar verkligen dig <3

ska nog lägga mig i ett varmt bad snart och plugga till karaktär provet på måndag , hoppas de går bra !

puss på stjärten :*

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0