uppsats!

har varit ganska sliten och trött idag i skolan . Vi har haft teori hela dagen också .
Sitter och skriver på en "uppsats" grej som ska vara inlämnad redan imorgon .
Så vi får la se hur de kommer gå ..

Vet inte direkt vad jag ska skriva , har inte så mycket annat att säga för tillfället .
eller , har la ganska mycket , men de är saker jag lika bra kan hålla för mig själv

men jag fattar inte varför du lägger ner energi , de är över and you know it..
du vet att de inte kommer funka och du vet vad jag sa förrut
och det är fortfarande de som gäller lixom ...
Inget kommer bli desamma
du är en annan person , jag känner inte igen dig längre .
Kan bara säga att jag verkligen SAKNAR den gamla .....

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0