carro-barro-line idag <3

carro har varit här hela eftermiddagen , lika kul som vanligt .
haha fast jag sov ju när du kom så var lite sliten ni början .
vi pratade mycket vi , om allt möjligt ,, hur skönt som hellst <3
känns bra att kunna prata ut om saker ibland , och du är expert på att lyssna
för du känner mig as bra också så du kan mig utan och innan lixom ..
Vi goffade även godis som jag köpte idag BARA för att carro skulle komma ! (a)
sen hade vi mys och lekte ***** , haha . de var kul . och jag var ju bara för het eller hur ? ;)
sen lärde jag skruttan Photoshop , hehe , och hon fastnade för de och lekte lite grann
medans jag satt och kollade på och nördade mig :)
tråkigt sen när du åkte hem :(  la mig i badet då och tog de lugnt och tänkte .
rensade ur tankarna , men de är många frågor som man inte har svar på , kanske inte kommer få svar på heller ..




skruttans bilder , älskar dig :) <3




Sen kände jag mig lite tvungen att göra en bild jag med xD
Älskar min Caroline Eva Pettersson , nu & för alltid <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0