härlig dag !

Började idag klockan 9 och då visade de sig attvåran maria var sjuk idag ;(
så vi skulle bara vattna och sköta blommorna på skolan+fyrislund och sen plugga på nå prov i nå häfte , som ingen hade en aning om vad det var xD haha , så de blev bara ta hand om blommorna sen fick vi sluta vid 10 :D


Och Idag var den ända dagen jag har varit riktigt pigg på morgonen , eller asså var pigg/trött och då blev jag mega flumm och på bus humör ! Hihi de började med att jag satt och bläddrade i alla böcker i klassrummet , sen sopa golvet 3 gånger , sen rensa ur blommor , vattna lite och sen vett ni , hittade jag en mega bra kartong som jag tyckte SÅÅÅ mycket om , och ja , bilden säger någ allt xD



Haha fyfan va kul jag , ellentin och ida hade . och herman i telefonluren med ellentin xD torr han skrattade en del åt mig när ellentin satt och berättade allt jag gjorde . Så där på golvet satt jag i min båt och rodde :)
Satt även och sjöng lite ; "till havs"  "de här är en båtlåt , den handlar om MIN båt"  "ååh albatross"
haha , fyfan asså .  Sen efter en stund ville ellentin joina mig ! :D



haha , ida höll på att kissa på sig tror jag ! xD ojojoj !!
roligast var när ellentin skulle ta kort på mig , och öppnar dörr jäveln
och så klart står de massa folk utanför ! xD hahah jag höll på att dö !!


MYCKET TREVLIG DAG ! :D<333

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0