i lördags

här kommer lite info om vad som hände i lördags eftersom jag varit så OTROLIG dålig på att blogga på sista tiden , men de ska bli en ändring till 100%!

familjen var bortbjudna till den trevliga familjen Jansson på kräftskiva , ohojj vilket ståhå de var här hemma ! en springer dit , den andra åt andra hållet och dittan och dattan . och pappa segade så klart som vanligt , han låg och sov när vi skulle iväg om sisådär 30 min , då går han upp ur sängen och ska duscha oh göra sig i ordning , och mamma stackarn stressar lika mycket som vanligt . men till slut kom vi iallafall iväg . jag avr dock inte där så länge .. men fick höra att de var trevligt där och dom andra kom hem vid 11 tiden pga pappa ;)



( pappa och lillebror påväg till kräftskivan )



jag var som sagt inte kvar särskilt länge . jag gick hem igen efter en liten stund och då kom mina två söta pojkar tegan och fille och hämtade upp mig , och sedan bar de av mot björklinge ! Dom skjutsade upp mig till viktor och sedan åkte dom vidare . hemma hos viktor var de inte direkt livat när jag kom , hittade alla i en stor hög i soffan , och alla glodde på när 1 satt och spelade guitar hero , såg en aning roligt ut xD  men efter ett tag blev de livat . kvällen tillbringades en stund där , sen fick dom andra för sig att de var björklinge centrum som gällde , så de var bara att dra på sej pjuxen och traska in till björklinge . vissa var duktiga och gick , till skillnad från leijtan som tog snålskjjts av adde ;)   när vi har kommit till bron vid sågen ungefär så skriker skikkan : DE BRINNER I BJÖRKLINGE SKYNDA ! 
haha och jädras vilken fart alla fick först , men de återgick sedan till de vanliga långsamma tempot efter en halv min kanske ;)  när vi kommit fram stod brandbilarna vid grusplanen och hade släck "branden" ? vi såg den aldrig direkt . Och då sen när vi ska vända och gå mot affärn hör jag någon skrika :"jenny! jenny! vänd dig om för fan så jag får se dig !!!"    då vänder jag mig om och då är de danne andresson som kommer och skriker . Och tack för alla komplemanger under kvällen av alla för glasögonen , dom bar skiljda men  men ^^     efter vi varit vid affärn gick vi till lillskolan och satt där och häckade och lyssnade på musik . Sen kom min söta vän tegan ut igen , själv denna gång . Så jag satt och var välldigt social med honom och han fick äntligen lite rba musik i bilen ;) efter ett tag åkte vi lite , och vi åkte runt , runt , runt , fram&tillbaka , fram&tillbaka , fram&tillbaka  och lyssnade på musik och hade skit kul . Fan va vi skrattade när vi kom i full fart vid lillskolan och åkte förbi krönet med "farthindret" och vi nästan missade bunten med alla små fjortisar på vägen . Haha , lagom rädda vi blev . Efter vi åkt förbi dom kom en het diskution upp om vad som hade hänt om vi kört in i hela bunten med allt folk . Haha fan va kul de va , vi kom fram till att de skulle vara brudar runt hela jävla bilen , 3 stycken skulle sitta på rad framför vid grillen xD  efter ett tag åkte vi och tankade , och ja , haha , jag som bara pratar och pratar hela tiden . Men kul hade vi , <3  Sedan bar de av till björklinge igen , upp till affärn . Där hoppade Viktor först in i bilen , sen sikkan . Efter en stund vid affärn åkte alla vi 4 iväg till nån fest , som var en aning värdelöst ! Men vi dunkade på i bilen med min härliga musik ;) och viktor skrek hela hela tiden om att de skulle vara på volym 45 och inget annat .  Efter en stund i björklinge igen så proppade vi bilen och åkte hem till viktor . Där röjde vi och allt möjligt .



( viktor och jocke stod ute och sjöng så himla vackert )

Sedan började klockan bli mycket , och tegan skulle skjutsa hem mig för även han var trött och ville hem . haha då fick alla för sig att dom skulle in till björklinge igen . Så vi fick proppa hela bilen igen med massa folk xD vi släppte av alla vid affärn , sen tog jag och tegan en liten ride i björklinge för att kolla läget lite . men sedan bar de av hemmåt . Vi satt utanför mig i bilen en stund och pratade lite . tack för allt tegan :) <33 vi måste ses någon dag igen ..


Tack för en UNDERBAR kväll mina vänner , ni gjorde den verkligen bra ! <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0