j.tuvesson

Asså de känns som att de bara är i skolan jag mår riktigt bra , och då menar jag RIKTIGT bra ! Tjejerna får mig att glömma alla bekymmer och vi har hur kul som hellst . och ser verkligen upp till Maria , hon är en toppen bru verkligen , hon har gett mig en helt ny syn på livet lixom . jag verkligen trivs i skolan och älskar mina vänner jag har där . Dom ställer verkligen upp och vi har precis skit kul hela tiden . <3


Ändå så tänker jag på allt som hänt , vad som kanske kommer hända m.m
undra hur framtiden kommer se ut , vad kommer hända ?
kommer man kanske bli sådär as lycklig , och tänka att man aldrig varit lyckligare
eller blir de tvärrtom ?


Saknar verkligen tiderna man hade skit kul och verkligen hittade på saker !!
inte bara stå uppe vid trissta affärn och frysa ihjäl typ , utan verkligen ha kul
är de andra som tänker lika som jag eller ???




Jenny birgitta tuvesson <3
livet leker , som jag

Kommentarer
Postat av: andreas

jaaa, palla affärn!!! annat i helgen :D

2008-09-29 @ 15:53:19
Postat av: Anonym

akta så att inte tuttarna ramlar ut jenny :O

2008-09-29 @ 21:21:37

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0