Karaktär hela dagen

dagen började med att maria samlade in våra uppsatser om blommorna . Efter de fick jag , ellentin och emma åka med maria till blomsterrosissten och handla in blommor som vi skulle hålla på med . Hjälp va med blommor och krukor m.m dom hade där ! :O jag trodde jag skulle svimma , älskar verkligen stället ! Vi ska dit på måndag igen allihopa och få en rundvandring . :) men iallafall så blev inköpten

- passion
- esther
- germini
- brudslöja
- sallal

Efter de åkte vi tillbaka till skolan och började rensa och snitta . Sen blev de av att träna på att sätta ihop buketter , vi höll på med de hela dagen , kul var de , men man blev lite trörr frammåt slutet på dagen . Hihi och jag och Ida hade klart roligast !
de slutade med att hon och jag satt och sjöng : 1&2&3 Indianer och Elefantlåten . Vi lyssnade även på bandet med aristocats ! xD    haha och sen blev jag så trött och flumm att jag började äta på brudslöjorna , haha fyfan va jag och ellentin skrattade . har varit så trött idag att jag tänkte ta mitt pick och pack och dra :P   Senare började jag leka lite med håret , och de slutade med att jag hade i stil med en bruduppsättning , sen ville även ida ha en så då fick hon också en ^^

(lite bilder ) ♥

   

vad händer senare då ? lilla söta caroline tyckt ejag skulle ta mig upp till bälingegårn , så får la kanske göra de för hennes skull då , men BARA för hennes skull ! ;) ♥♥♥






Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0