otroligt rolig dag

dagen har varit skit rolig . började med att vi kom till skolan pch vi skulle göra kransar idag . Så maria gick igenom med oss hur man gjorde och tekniker . Sen fick vi gå ut och hämta massa granris , tallris , och annat . haha och jag , ida och ellentin spårade ut redan då . de slutade med att jag satt på marken och garvade , ida var uppe i ett träd och ellentin sprang och skrek om sina ekollon . haha , ni är underbara brudar <3  Sedan gjorde vi krans hela dagen och de gick faktist bra . Ska göra de hela dagen imorgon också . De spårade även ur när vi kom tillbaka till skolan , och då slutade det med att jag sprang omkring med en kartongpå huvudet , haha , asså shit . xD    Sedan i klassrummet i kanske 2 timmar så kom vi upp med en HEEEEET diskution om olika saker , och ja de gick ju som de gick . slutade med att linda nästan blev tokig på mig och ellentin . Haha , en otroligt rolig dag med alla tjejer i klassen <333333


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0