tisdag & trött!

idag har vi gjort en hög present bukett . jätte kul faktist och de var ganska krångligt , men de gick till slut efter ett tag ! :) använbda mycket nya blommor som vi int ejobbat med innan , och maria tyckte vi var jätte fuktiga :) här är iallafall resultatet av min presentbukett ;



( mitten är min )



vi slutade vid halv 3 och då drog jag mig ner till stan och mötte upp jullan , sen gick jag och köpte jacka och en piercing :)
efter de gick vi till max och träffade häggen och hans kompis vars namn jag ahr glömmt xD men gott var de iaf , haha och jag var sist som vanligt..


Roligaste grejen idag i skolan ! :D
jag och ellentin satt ute i stora rummet och pratade på den oranga sittgrejer , sen satt de även en kille brevid oss . sen efter en stund kom nån av hans kompisar fram och pratade med honom och sen så när jag och ellentin skulle in på lektion igen så sa killens kompis som kom;
kompisen: hej , ursäkta vad heter du ?
jag: jenny
killen: hur gamal är du ? :)
jag:16
killen:vilken linje går du ?
jag:florist
Killen:kan inte jag få ditt mobilnummer ? :D
jag:hehe nej ;)

Sen gick vi där ifrån och vi AS garvade ! xD hahhaha
och sen kommer ellentin med sina små kommentarer efter som vanligt
"Iskallt jenny ! ISKALLT! :D"
hahaha , roligaste <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0