to win my heart

. to win my love takes so mutch more .

usch vadjag är trött . vaknade imorse och mådde jätte dåligt , hade as ont i magen och mådde illa , men vad gör man ? pallrade mig upp iallafall . träffade min kära Malin Gustavsson på bussen så vi satt och snackade :) <33  Sen resten av skoldagen har varit ganska lugn . de ända vi har gjort är ;

- rast

- teori

- allmänt snack om allt

- rast

- skötte om blommorna på skolan

- lunch

- fakta om olika växter

- gjorde beställning till morgondagen

 

och ÅTERIGEN kommer man hem och är helt slut och vill bara lägga sig ner i den varma sängen och mysa och kolla på film , men de får jag inte göra förns jag gjort klart läxan som ska vara inlämnad och redovisad imorgon . 

 

jag fryserfryserfryser som satan också !

 

Sitter just nu och pratar lite med söta steven :) <3

trevlig kille assow xD och jag sitter typ bara och pratar om hur ont i magen jag har

så jag ber om ursäkt :P <3

 

Händer ikväll då ? Kanske ska hälsa på en trevlig söt kille ? :)

 

på onsdag åker lillebror till BarnensÖ med klassen och kommer hem på söndag

vem ska jag då bråka med ? :( hihi , kommer nog faktist sakna dig lillebror din äckliga jävel :) <3

 

 


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0