Utkast: en underbar ...

en underbar kväll med min bästaste caroline eva pettersson
vi ska hitta tillbkaa till de vi hade förrut , båda saknar de så grymt mycket
vi har ju alltid kul tillsammans , och när vi kommer igång kan INGEN/INGET stoppa oss
Jag älskar dig välldigt mycket , du och din familj finns alltid där för mig
ni betyder mycket mycket mycket mycket mycket för mig !

bilden här nedanför:hej bög
så kan de gå när jag kommer igång och målar , haha
jag och caroline satt och pratade om att jag kanske skulle valt målare istället ?
eller konstnär xD  ja-a du bettan , min lista var ju också bra . haha
och killar är bara skit , de är sant som du sagt !

den andra bilden nedanför på min caroline:
så kan de gå när jenny och carro får idéer och hittar en sax
slutade med att jag klippte carro och hon fick lugg
ska färga hennes hår också





inget utan dig caroline , jag älskar dig <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0