dålig på att uppdatera

hej allihopa !
och ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera så ni behöver inte säga de .
helgen har iallafall var u-n-d-e-r-b-a-r . har varit med Älsklingen från Torsdag tills idag .
I fredags cyklade vi ner på stan och satt vid ån och åt glass med Linda & Robin , jätte mysigt.
sen i stora drag har vi haft de riktigt mysigt och kul . tack för ett underbart lov ! <3

Imorgon blir de praktik , yes ! Ganska skönt att "komma ut"
jobbar som vanligt mellan 09.45-17.45 , hälsa på !

Nu allihopa har jag lagt ut bilder från florist dialogen
det är bara att besöka min bilddagbok ; tuvan
och gå in på den 3:e april .




ja allihopa det är som de ser ut att vara , JAG HAR KLIPPT LUGG IGEN !!!
och gud vad skönt de är , slippa sätta upp håret och hålla på , jag trvis !


Tänkte inte skriva så mycket mer denna gång .
hoppas alla har de bra
lev vidare och var glad för guds skull!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0