damn

godmorgon säger jag .
blev hemma idag från praktiken , mådde inge bra alls igår och de satt kvar idag med .
så jag har vaknat för ett tag sen (vaknade tidigt imorse , ringe praktiken och somnade om)
vad kan man göra en dag som denna ? jo jag funderar på att dra ut och springa lite
de låter faktist väldigt lockande . Så ska nog ta mig i kragen och dra ut och springa lite sen .
men en sak undrar jag , VART ÄR DEN VACKRA SOLEN !?
jag vill ju lixom ha sol nu på engåg , jag vill få färg på kroppen ! känner mig så fruktansvärt vit ..

imorgon är de en speciell dag .
för imorgon har jag och min älskade robin varit tillsamman i hela 5 månader.
5 månader , kan ni fatta de ? Tycker tiden går så himla fort
de är bra tycker jag ! :) <33

Och en sak har jag gått och läntat efter länge nu , körkort !
jag har bestämt mig att jag ska ha körkort innom 1 vecka när jag fyllt 18
tror ni jag klarar de ? De kan jag slå mig i backen på att jag kommer göra ;)


  

och lillebror bara växer och växer , likså syster min .
annika kommer förmodligen flytta i helgen , känns lite tråkigt faktist
men kul för hennes del lixom . hon har en egen lägenhet (avundjsuk)
kommer nog hälsa på henne en hel del , kommer ju sakna henne här hemma .
här hemma blir de bara jag och lillebror .
nu för tiden komme rjag jävligt bra överens med mina syskon , de känns bra
jag är nog inte lika bråkig här hemma som jag var förr , jag är nog en ganska lugn person av
mig och håller de mästa innom mig , aggretionerna behöver jag ju lixom inte
lägga på familjen , dom ska inte behöva ta skit från mig lixom .
jag älskar min familj <3


Funderar även på att göra en ny design .
låter lockande de med ;)




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0