den dagen

Godmorgon allihopa!
Har ni sovit bra? de hoppas jag att ni har jag för de har jag iallafall
jag vaknade vid ingefär halv 7 och tänkte " fan va skönt , jag är pigg också , underbart! "
sen gick jag upp och kollade mig i speglen och sa " jag är verkligen snyggast , ingen kan se bättre ut än mig
den här dagen ska bli underbar ! "
  för med lite självförtroende mår man så mycket bättre
vad händer idag då ?
jo idag är de faktist skola och jag får träffa mina brudar Linda Ida och Ellentin som jag har saknat
så jävla mycket !! bara går och väntar nu på att få gå till bussen lixom .
Idag har vi ; Matte , Matte , Lunch , Svenska , Svenska , skönt !
Älsklingen ska nog sova här idag .

Idag är det min och Robins 5 månaders dag<3


Lite snabbt om gårdagen ; Tog moppen till björklinge och var med sikkan , jocke och madde (även kotten en snabbis )
efter de åkte vi till gårn , lika kul som vanligt ;) hehe . Sedan kom sinnan dit och vi skjutsade hem dom
shitas vad kallt de var !SIkkan och jag åkte min moppe och jocke och sinnan på sikkans . Jag fick byta med sikkan vid Ulva för det var så in i helvete kallt att köra ! haha de tog typ 45 min från björklinge att köra till börje xD

För övrigt : JAG ÄLSKAR LIVET !

Hoppas alla får en underbar dga , för det ska jag ha
var glada , de förtjänar ni

Kommentarer
Postat av: caroline

blir glad för din skull :) <3

2009-04-16 @ 17:30:51
URL: http://pluttenlilla.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0