solen

solen är framme och klockan är 18.25, är inte de härligt ?
jag var med om värsta retsamma grejen idag . satte mig vid datorn imorse och började skriva
på min novell . satt och små skrev lite hela dagen eftersom jag inte kom på allting på engång .
sen får kanske 4 timmar sen så hände något helt crazy , datorn stängdes ner !
jag blev så himla arg , för hela novellen försvann som jag nästan var klar med
hade skrivit ungeför 3 sidor.. så nu har jag faktist satt mig och skrivit om hela och är äntligen klar!
tror dehär är min oturs vecka, så vad kommer här näst ??

jag saknar min älskling otroligt mycket !


önskar verkligen jag hade honom här nu<3

förresten, om ni inte viste de är så är jag världens dummer. jag har glömt bort lösenordet till min dator
och jag kommer inte på de, har prövat säkert 30 lösenord men kommer inte in ...
så jag måste installera om hela jävla skiten :(
men som tur är ringde älsklingen idag och sa att vi kunde sätta in min hårddisk i hans dator
och bla bla bla... så jag kan välja ut saker som jag vill ha kvar :D
blev verkligen glad då , tur att jag har honom <3

Foten har blivit lite bättre , men inte magen . får köpa sånna där jävla tabletter imorgon typ
blir ingen praktik imorgon heller . klarar inte av de tyvärr :( får åka in till
stan bara och köpa dom där tabletterna .
Sen på kvällen ska vi fira mina kusiners mamma , Agneta . för hon fyller år :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0