torsdag och sol

idag är de torsdag som dom flesta kanske vet . varit i skolan på dagen , men gick hem tidigare
för mådde inge bra efter ett tag, men men så kan de vara ibland ... sitter hemma hos carro , även klimpen
och jocke är här  har inte skrivit blogg på ett tag nu , har inte suttit vid datorn alls typ , orkar aldrig sitt här längre .

vad har jag gjort den här veckan då ?

i måndags hade jag praktik , den gick lika bra som vanligt men de var ganska segt
var inte så himla mycket folk . vi städade och vattnade och lite sånt..
åkte hem sen efter praktiken och var hemma eftersom jag var för trött för att göra något.
är helt slut efter praktiken !

i tisdags hade jag också praktik . då hade jag faktist ganska mycket att göra + att de var mycket kunder¨
jag fick göra massa färdig produktion ; 12 buketter och 24 andra dekorationer :)
till lunch bjöd kvantum på rostbiff , lax , skinka och potatissallad , mumsigt !
efter praktiken fick jag skjuts hem av tegan , hade ture att han var i stan och skulle hem
så när jag kom hem slängde jag i mig lite mat och bytte om och åkte till björklinge för att
vara med carro . så de var lite kul och trevligt .

i onsdags var jag klimpen jocke och carro på gårn . jag och carro var även hem till hennes kusin
malin som fyllde 20 år! :) och som vanligt gled vi omrking på mopparna .



orkar inte skriva så mycket mer nu
ha de bra !

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0