Bästa vän..

mina käraste Julia Hanna Kristina Jansson, jag tror inte riktigt du har förstått vad du betyder för mig. innerst inne är de alltid du som har den största platsen i mitt hjärta. innerst inne är de bara dig jag håller kär. Innerst inne är de dig jag älskar. Du har funnit där för mig när jag genomgått de svåraste, på både bra och dåliga sätt. men du är den som lixom alltid varit där. du har alltid ställt upp för dig, du har fått mig att känna mig älskad och betydelsefull när jag som minst förtjänat de. kommer dualla minnen vi har tillsammans? för mig är dom oförglömliga iallafall. 12 års vännskap betyder mycket och de kommer de alltid att göra. Julia, du vet att jag älskar dig och jag finns här <3


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0