byte

mamma ringde nyss till tandläkaren till mig så jag kunde få byta. Så nu har jag Rusalin istället, mycket bättre! Eftersom att när jag hade tandställning för ett tag sen så tabbade dom sig rejält. dom gjorde bara fel. Så nu har alltd flyttat tillbaka sig i munnen, jag säger bara de. tur att de var gratis ... Så antagligen blir de tandställning för mig igen, och de hoppas jag på också. Vill att allt ska sitta rakt i munnen så jag får ett fint léende . Så JA jag vill ha tillbaka tandställningen. och de blir antagligen rels. och jag tycker de är inget fel med de. tänkt vad fin man blir sen efter.




Kommentarer
Postat av: terese

sv: jag bleker tänderna med en blekning som kommer från usa eftersom att så starka blekningsmedel inte får säljas här i sverige . så man måste gå till tandläkare och göra't . riktig patetisk regel . men men .

det finns blekningar på åhlens/kicks osv. som man använder till exempel varje dag i två veckor . har ingen aning om va de kostar , men de är jätte bra . använde de förut och det ger samma resultat , bara att det tar lite längre tid och arbete . :)

2009-08-12 @ 16:06:02
URL: http://tereseengelhart.blogg.se/
Postat av: annika

Rusalin heter han;)

2009-08-12 @ 17:21:16
URL: http://tuvisen.blogg.se/
Postat av: Ida

Det kommer bli jätte fint om du skulle skaffa räls, min syrra hade det förrut och när hon tog ut den hade hon jätte fina raka tänder :)

2009-08-12 @ 21:15:30

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0