fin fina tänder

nu är jag hemma igen, och de gick super bra hos tandläkaren.
haha han frågade vart jag hade köpt mina tänder eftersom dom var så himla fina :D
hihi. så de blev ju bra iallafall :) mamma och jag ska fightas lite nu med min gamla tandläkare
om att jag ska ha tandställning igen eftersom dom har felbehandlat mig.
och som tur är har den tandläkaren som fixa min tandställning slutat, BRA!!!!

De ser ut att de ska bli väldigt dåligt väder ikväll/inatt...
de är tok mörkt på himlen som är påväg rakt hit, usch!!

Sitter här nu och äter lite pizza ;) smaskens , men onyttigt!
får ta och träna bort den pizzan senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu finns photoshop-tipset uppe på min blogg :)

du får gärna säga vad du vill lära dig och om du lyckades med det jag hade lagt upp osv :)



kram ! :)

2009-08-13 @ 19:41:39
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0