första skoldagen

Vi började vid 9 imorse som vanligt, och slutade 10. en äldigt lugn och skön första skoldag. De känns hur bra som hellst att vara tillbaka och jag har saknat alla hur mycket som hellst. skolan är rena himmelriket. Träffade dom nya florist 1orna, hel mysiga tjejer :) hoppas dom kommer trivas! Och hoppas dom vågar öppna sig lite mer snart och prata ;) men jag förstår ju hur dom känner, man vet ju själv hur man kände sig första dagen på en helt ny skola med helt nya människor.

Tänk... jag har klarat av ett helt år på UPG och nu är jag inne på mitt andra.. tiden går så himla fort. och om 1 år tar jag studenten lixom, fy vad skönt! att få komma ut i arbetslivet och leva självständigt på riktigt lixom . Och jag kaj knappt bärga mig tills vi kommer ut på praktik igen, får se vart jag hamnar iår :) har mina små aningar på vart de blir..  Iallafall så fick vi typ pressentera oss idag och pratade lite. imorgon börjar 3orna och då får vi mer info eftersom vi ska jobba mycket med dom iår.

Har prov om redan 2 veckor, på hela florist B kursen. men den är jag säker på att jag kommer klara! Känner mig rätt säker :) men ska iallafall läsa på i min underbara Björn Trygg bok.



Efter jag hade slutat så gick jag till årsta hem till fredrik där syster var. satt och kolla på tv en stund och skrattade åt dom, sen åkte jag och syster hem hit. Jag ahr sovit i någon timme och vaknade nu, hur skönt som hellst, jag har inte kunnat sova inatt eftersom jag är typ sjuk :(  är jätte förkyld och har jätte ont i halsen och typ feber. bara snorar och snorar... men vill inte missa första dagarna i skolan.. Kommer gå imorgon iallafall, sen får jag se fredag, men ska verkligen försöka gå!

Så kommer inte blpgga så himla mycket för har ingen ork i kroppen, hoppas ni accepterar de

Nu ropar mormor att de är fika så ska springa ut och dricka lite varmt te på altanen

Kommentarer
Postat av: sofieblom, one in a million :]

jag har ju dock inte sagt att dom är i vägen , right :O ? & ja.. du har nog inte sett alla tjejor. eh och jag har inte heller sagt att ni inte kände som vi;) vet tyvärr inte vem din bror är!

2009-08-19 @ 15:46:25
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Ellentin

yes baby!kom imorgon darling love too you

2009-08-19 @ 17:52:24
URL: http://ellentin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0