fredags mys

pappa kommer hem när som hellst och då ska jag följa med honom och skjutsa mormor till bussen, sen ska vi svänga förbi bälinge affärn och köpta lite mumsigt godis De blir en hemma kväll med tv tittande och mys i soffan. Saknar min sötnos så de gör ont :( men snart får jag träffa sötisen igen, mwihihi. Sitter och funderar på de som alla säger att jag passar bättre som brunett, är de verkligen så? hur som hellst blir jag nog antagligen brunett igen senare i höst. När håret växt ut lite mera . de känns ganska skönt att ha kort hår faktist. man måste ju tänka på hur håret mår faktist, och de mår bäst om man klipper av de ibland och låter de växa ut på nytt igen.. Mitt hår har faktist växt ganska snabbt ;O kolla själva ..


här var samma dag som jag klippte mig. slutade precis vid axlarna


jag precis nu. ser helt svullen ut i annsiktet eftersom jag är sjuk typ.
men iallafall så har håret växt kanske 1cm :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0