hej och hå

godmorgon allihopa
vilka jädrans sömnproblem jag har . måste verkligen bättre mig när de gäller att lägga sig i tid! skäms på mig. men iallafall igår när jag skulle lägga mig i sängen så hade jag så himla ont i ryggen, jag viste verkligen inte bad jag gjort :| de var precis i rysslutet typ. men som tur var kom johanna med ett tips om hur jag skulle ligga, och då blev de bättre, de tackar vi för <3  jag somnade kanske runt halv 4 tiden tror jag. blev helt paff igår när en person började smsa med mig, men men , alltid trevligt med sms ..  hur som hellst , jag vaknade idag vid 11.30 tiden, då gick jag ut och hjälpte mamma med att dra ner markisen, sen la jag mig i ett varmt och skönt bad , så nu har jag piggnat till , mycket skönt :)

tänkte faktist noppa mina ögonbryn för jag har så tråkigt ^^ haha

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0