hemma igen

hej bloggen
nu är jag hemma igen. de var inte så värst kul inne på Car show. Julia och jag gick omkring lite och träffade lite folk och hennes pappa, sen drog vi ner på stan. Vi var där i kanske max 2 timmer, inte mer! De är samma sak varje år och de är samma bilar varje år, ganska trist enligt mig .. Iallafall , jag tycker de är ganska kul när folk stirrar på än. man har ju lust att fråga om dom vill ta ett kort när dom ändå är igång, de håller ju längre.. har man inget bättre för sig än att stirra på andra? patetiskt . men de var kul :) Snart ska jag äta lite hade jag tänkt , ta något kallt att dricka också, är sjukt törstig. Senare ska jag nog åkatill björklinge hade jag tänkt . träffa lite friends m.m .



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0