kärlek



vad som än händer så vill bara ens nära och kära de bästa för en själv. att föräldrar är så överbeskyddande, de är ju just för att dom älskar än så himla mycket och vill ens bästa. När en vän kan bli arg på än för att man gjort något dumt, de är ju just för att den älskar än och vill att man ska må bra. Alla gör fel, alla gör misstag. men man lär sig av sina misstag.

Förrut var jag så arg på mamma och pappa, för jag tyckte att alla fick göra massa saker men inte jag. varför fick dom andra vara ute så längre själva på nätterna och inte jag? varför fick dom åka dit men inte jag. Men de är ju så att dom vill ju bara ens bästa. Mina föräldrar älskar mig och de vet jag. dom kommer alltid älska mig, för jag är deras barn. jag har blivit misshandlad 2 gånger, och vilka var de som ställde upp till 200%, jo de var mamma och pappa. De var dom som slängde sig in i bilen mitt i natten och åkte för att hämta mig. De var som som körde 7km på 5 min typ. De var dom som var berädda på att ge allt för att sätta dit dom jävla idioterna båda gångerna. När de hände så inser man verkligen hur mycket ens föräldrar älskar än. Och jag älskar dom exakt lika mycket .



Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0