klumpedunsan

hej allihopa
idag vaknade jag vid ungefär 11 och hade världens migrän :/ inte kul alls.. blev inte att jag åkte in till stan med mamma. låg kvar i sängen och gick upp vid ungefär halv 2, rätt skönt egentligen. Sen dess till nu har jag legat ute i solen och pratat med greken i telefon , mycket trevligt ! :) vi lycks jämt prata med varandra så länge, de kändes som att vi hade pratat i typ 15min, men när jag kollade på telefonen så hade vi pratat i 1 timme ;O oj lixom. haha tur att båda har comviq ^^

ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅ BRA TIPS PÅ VAD MAN KAN GÖRA NÄR MAN HAR MIGRÄN?


ska ut på altanen nu och fika med mamma och pappa :) efter de tänkte jag fota lite i trädgården :)
laddar självklart upp bilderna här sen

hoppas alla har en underbar dag! :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0