love of my life

Love of my life, my soul mate, your my best friend

vad som än händer är du den jag alltid kommer älska och alltid att hålla kär. I alla lägen förstår vi varandra och finns där. Även om vi inte pratat på en evighet eller umgås så är vi alltid med varandra, du är alltid med mig, preics här i mitt hjärta. Jag kommer alltid finnas för dig, även den dagen jag inte lever längre. Jag ska vara din skyddsängel och vaka över dig, jag ska se till att du alltid kommer känna kärlek, för jag älskar dig. Jag skulle inte kunna tänka mig hur mitt liv skulle ha sett ut om jag inte hade dig. hur skulle allt ha varit om du inte kommit och knackat på dörren den dagen för 12 år sen? under dom här 12 åren tillsammans har vi varit med om mycket du och jag. vänner som ovänner har jag alltid älskat dig. Du är min bästa vän och de kommer du alltid vara. Vare sig du vill eller inte kommer jag aldrig släppa dig, jag kommer aldrig lämna dig. Du måste förstå att jag inte kan lämna dig, för du finns innom mig, i hjärtat. Jag älskar dig <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad fint skrivet! Tack så jätte mycket och du vet att desamma gäller dig :)



Älskar dig bästa vän! <3

2009-08-30 @ 11:45:32
URL: http://juliajanssons.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0