Måndag med kärnämne

Idag var de första vanliga dagen efter schema i skolan. Vi hade Svenska B idag, bara vi florist tjejer eftersom målarna är ute på praktik, rätt skönt faktist. Vi satt och jobba bra faktist. Fast jag tror matthias tröttnade lite på oss mot slutet, och i början, och mitten. haha ja, han var nog ganska less på oss hela lektionen. Jag är så duktigt, har redan glömt bort vad de heter de vi höll på med, men vi satt och skulle göra nä dikt grejer eller så xD mina dikter var klart bäst, alla handlade om Linda och hennes fylla , haha x) Sen efter lunchen satt vi tjejer kvar i skolan och jobbade matte. och jag är verkligen skit kass på matte! Sen när vi slutat tog jag bussen ner på stan och mötte upp Jonas. han var snäll och ville göra mig sällskap :)<33 Köpte en väska och en kofta. i like! koftan fanns ju inte förrut den jag ville ha, och orkade inte beställa, så köpte den idag istället (bilder kommer senare) Sen tog vi buss 842 hem, och där satt även julia . en trevlig och konstant pratstund hela vägen hem.

Så nu sitter jag här och dunkar på musik för fullt. Känner mig sjukt glad idag. De måste vara att skolan börjat. Mår så himla rba när jag får vara i skolan, jag bara älskar den. Ångrar inte en ända sekund att jag valde min linje, Florist på Uppsala Praktiska Gymnasium. helt lovely pretty

När jag kom hem nu tog jag en mysig fika på våran varma och soliga altan med mormor, mamma och lillebror :)


lillebror bakade supergoda muffins igår! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta han kan baka muffins?:P då får han gärna komma hit o baka också!

2009-08-24 @ 17:17:44
Postat av: jennytuvesson

klart han kan ;D dom blev super goda!

2009-08-24 @ 20:34:49
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0