Morgonstund har guld i mun.... enligt pappa

godmorgon allihopa :)
jag har sovit helt underbart bra i natt! jag har inte vaknat och jag har inte drömt några mardrömmar. jag haft min underbara kissemisse bresvid mig hela hela natten. hon har vaktat mig. efter som jag är rädd för att vara ensam hemma... lite pinsamt faktist.. jag är 17 år och är mörkrädd och rädd för att vara ensam hemma :'/ är det flera som är de?


Dagens Planer: mamma och dom kommer hem sen, jag ska duscha och sånt idag
Kvällens Planer: Mys med T <3


har suttit och läst ett inlägg hos Tobbe om katter och sånt. Ni borde verkligen läsa de !
Hur fan kan man hata katter och hur kan man misshandla djur!? USCH !
Bra skrivet av Tobbe, verkligen!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0