ont i halsen så jag spyr

kom hem nyss. Efter att jag åkt och mött lillebror i bälinge så han slapp cykla hem själv så åkte jag hem, och var tvungen att göra mig iordning på en gång för calle, tegan, fille och söder kom och hämtade mig. sen åkte vi vidare till björklinge upp till prästgårdshöjden där roger m.m var. mycket trevlig kväll, även fast calle och söder typ tvinga mig att dricka >_< haha , har så himla ont i halsen nu, ondare än förr. och börjar bli ganska hes också. hoppas de försvinner. jag har även fått tillbaka den läskiga hostan jga brukar ha :( usch, gillar den inte alls! Sen så fick söder lite smisk också när dom skjutsa hem mig för han pissa i min rabatt :P fy!!!

hoppas alla har haft en bra dag och kväll

imorgon ska jag hem till carro och umgås med henne har vi sagt iallafall. fixa lite mat, umgås och prata . de ska bli mysigt :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0