skönt

åkte till björklinge tidigare ikväll för carro ville att jag skulle komma ut och vara med henne så vi också kunde prata lite, och gud vad skönt de var att få prata med henne. hon och jag kan verkligen prata med varandra. efter ett tag kom annat folk också till rondellen, även han... jag började må dåligt på en gång, kollade ner i backen och bara satt och gunga fram och tillbaka... jag vet inte varför jag gör de? gör de ganska ofta när jag mår dåligt.. jag höll nästan på att börja gråta, men som tur var drog vi efter ett tag. jag blir alldeles gråtfärdig bara jag hör hans namn.. :'( hatar dehär! jag ställde upp för honom och hans familj, och så får man en kniv i ryggen.. iallafall så åkte jag carro och jocke till jessica. även omas kom hem efter ett tag. så där tillbringades kvällen, med skratt och prat och idiotförklarande.  tack för ikväll carro<3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0