1/12

hejsan allihopa.
kom hem för ett tag sen, om min dag har bestått av; Försovning, skola, kina, stan, jobba.
Började med att jag försov mig så jag fick ta sovmorgon bussen till skolan. när jag kom dit så var det föreläsning på idrotten. Det var någon tjej som var där och pratade om typ mat/hälsa/träning. ganska intressant att lyssna på. ska göra om mina mattider och lite sånt senare. Efter det var de iallafall lunch. Jag ellentin och ida satt med Ylva, sigrid och angelina? Iallafall så fick ellentin och sigrid upp en het disskution, om kaninens svans xD haha , ellentin gumman påstod att den inte hade någon svans. det var skit kul att lyssna på. sen påstod ellen att jag var släckt med en hamster och ida med en val. haha roligt hade vi iallafall. Efter lunch hade vi bild. vi skulle göra julkort idag, jippi ;D haha. ellentin och jag hade iallafall skit kul! vi satt och gjorde julkort till varandra medans ida satsade lite mer.

 

Efter vi slutat så åkte jag och ellentin ner på stan och åt på Kina. inte ovanligt när det gäller oss att få lite impuls grejer att göra, haha. men det var verkligen underbart att tillbringa tid med min solstråle! vi satt och åt, pratade och skrattade tillsammans, helt lovely pretty. älskar verkligen den tjejen! <3

 

Senare började jag jobba vid 17.00 tiden. och nu är jag hemma. Känner mig verkligen sliten och trött. kan vara för att jag inte sovit så mycket på sistonde? och jag har börjat gå ner mer i vikt också. han ju ha med att göra att jag knappt kan äta längre. Nu börjas det igen... :/

 

vad gäller imorgon då: Åker till praktiken och börjar som vanligt vid 09.30. men jag kommer intejobba hel dag imorgon. Mamma kommer och hämtar mig vid ungefär 14.00 kanske, för jag har utvecklingssamtal imorgon :) efter det ska mamma och jag på Ikea och lite sånt roligt. kanske åker och handlar också?

 

KÄRLEK


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0