bed time baby.

Nu ahr jag laddat in massa ny härlig musik på mobilen, bland annat: Bullet for my vallentine, Ozzy & Three days grace. men även massa annat smaskigt såklart! Har även skickat lite sms med älskade Johan. äntligen kan han ha mobilen. har inte kunnat nå honom på några dagar eftersom han har/haft fälttjänst. längtar tills han är ledig nu snart :) men men. nu ska jag gå ut i köket och fika med familjen. Sen är det dags att krya till sängs. Imorgon har jag praktik fast får sluta vid 14.00 eftersom jag har utvecklingssamtal vid 14.30. sen ska jag och mamma umgås lite :) sen imorgon kväll är det ju Idolfinalen också som jag absolut ska kolla på. Men men. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men visst ;)

2009-12-10 @ 22:40:34
URL: http://juliajanssons.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: :)



Haha :D Ja, new moon var mer spännande ^^

2009-12-11 @ 05:32:59
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0