Hemma.

Nu är jag hemma efter en lång dag. Jocke kom och hämtade mig vid 10.00 tiden och då åkte vi i mot stan. först till min bank och sen tankade vi :) haha bilen gick inte igång först efter vi hade tankat men sen gick det finemang. Efter det åkte vi mot stockholm. jag satt och gnällde om att det var för varmt i bilen och att jag tänkte trotsa honom och öppna rutan m.m när vi kom till stockholm så körde vi lite vilse, sen tog det ett bra atg innan vi hittade rätt dit jag skulle. det är så himla krångligt i stockholm. folk överallt, gator hit och dit, ojämna och jämna nummer på olika sidor. GAAAH! jag blir galen. jag kommer aldrig klara av att köra där sen. men iallafall efter jag köpt det jag skulle så skulle vi åka hemmåt. men då körde jocke fel så vi fick världens omväg. jag satt och tjatade om den bågiga bron hela hela tiden. haha till sist hittade vi vägen hem. Jag höll andan i varje tunnel för det gör jag jämt, är nästan ett måste för mig. och så klart så saktar puckot ner i varje tunnel så jag började såklart as grava. haha. Jocke släppte av mig i stan sen när vi kom tillbaka till Uppsala.

Jag gick och kollade lite på stan. köpte en glitter eye liner som jag ska ha på nyår till min sminkning hade jag tänkt :) sen tog jag bussen hem till syster. Hon var inte hemma eftersom hon jobba så jag var där själv. jag städade hennes lägenhet, dammsög och lite så. sen låg jag och kollade på One tree hill.

Vid 4 tiden kom mamma och hämtade mig :) efter hon slutat jobbat. då åkte vi upp till Gränby och handla dom sista julklapparna.

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag.

Måste verkligen tacka jocke för att han ställer upp och för att han är en sån underbar vän! :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0