julen.

Nu är julen över kan man säga. jag har inte suttit vid datorn alls för jag ville tillbringa all min tid med min älskade familj och släkten. och det får ni tåla. :) man har fått gjort det bästa av situationen kan man säga av julen :/ den har varit mysig. men har tänkt mycket på farmor. jag vet att hon har det bra nu. men iallafall. Julaftons morgonen tillbringades hemma hos farfar :) släkt var där och vi myste. julaftons kvällen tillbringades hemma. mormor, moster syster och storfredrik kom hit och det blev god mat och massa prat, skratt och mys.


lillebror och jag <3

julgranen och en del av alla paket


mamma, mormor och moster<3


vi barn i familjen


moster som årets jultomte :)<3


mormor <3


pappa och lillebror <3


paket öppning och mys.
pappa annika och stor Fredrik <3


fredrik, annika, mamma, moster, mormor <3

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0